۲۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۷

بازگشت گاریدو با میهمانان ویژه به تمرین پرسپولیس

بازگشت گاریدو با میهمانان ویژه به تمرین پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همراه با افراد دارای سندروم داون در تمرین این تیم حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، خوان کارلوس گاریدو که به دلیل حضور در دوره دانش افزایی و تمدید مجوز یوفا و فدراسیون فوتبال اسپانیا در تمرینات روزهای گذشته حضور نداشت، پس از چند روز هدایت و برنامه‌ریزی تمرینات از راه دور، از امروز خود در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کرد.

او ابتدا درباره برنامه تمرین و بازی تدارکاتی فردا سه‌شنبه با بازیکنان صحبت کرد و سپس تمرین شروع شد.

این تمرین یک ساعت به طول انجامید و پاس‌کاری ترکیبی، حفظ توپ و فوتبال دروازه نزدیک، بخش‌هایی از آن بود. محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز کماکان زیر نظر کادر پزشکی قرار دارد و ملی‌پوشان نیز حضور نداشتند.

نکته جالب برای تمرین امروز، البته فوتبالی نبود بلکه تعدادی از هواداران ویژه پرسپولیس بودند که بدون اغراق باید گفت حال تیم و بچه‌ها را بهتر کردند.
تعدادی بچه‌های نشانگان سندروم داون که هم پرسپولیسی بودند، امروز میهمان باشگاه و تمرین شدند. رفتار و محبت بی‌غل و غش آنها باعث جذب اعضای تیم شد تا هم عکس یادگاری بگیرند و هم گفت و شنود جالبی شکل بگیرد و روی هم تأثیر خوب و قشنگی بگذارند.

این هواداران که از حضور در تمرین و دیدن بچه‌های پرسپولیس، هیجان زده بودند مقابل دوربین رسانه و تلویزیون پرسپولیس هم قرار گرفتند و هر یک با دیدن میکروفون، خود را معرفی می‌کردند و از علاقه خود به پرسپولیس و آرزوهای شخصی و پرسپولیسی خود سخن گفتند.

بازگشت گاریدو با میهمانان ویژه به تمرین پرسپولیس

کد خبر 6256868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha